dUet poKet ku...

duEt....duEt....

Monday 25 April 2011

blk BentOng..........

dis month,3 kali aku blk bentong.umah kak ngah aku.blk jer keje ari jumaat tu,trs aku pecut p bentong.lau nk ikut kan penat,memg r tp sbb aku nk mahirkan jln2 yg ade di sekitar KL ni...so terpaksa le.huhu..aku kan ssh skit nk mengingat jln ni...dan secara kebetulan,abg ipar aku kena thn kt wad..suspek jantung.

ni la mke aku yg kepenatan setibanya di Hospital Bentong

singgah trs kt hspital n mlawat abg iparku kt wad.aku tersgt la penat...rase nk je aku check in kt hspital tu..dpt tdo sejam 2 pun dah ok.tp tkt lak,kan syok2 aku tdo,dtg nurse trs cocok punggung aku,hah! naye jer...hehe..

kt sblh wad tu ade tmpt rht2.kt situ ade kolam ikan keli yg sgt bsr..tkt lak aku tgk.
smbl2 tu,tasha (ank sedare aku) ni sebuk jer duk tangkap gmbr ikn tu ngn tel aku.penuh nngn gmbr ikan je lam tel aku tu...pas die da bowink ngn ikan,die p plak jln2 kt atas batu2 kecik yg tuk senaman tapak kaki tu...ala..yg org pgl REFLEKSOLOGI tu...(ntah btl ntah tdk aku sebut.men bantai jer)..bising jer duk ajak aku join same,siap die leh bacakan kebaikan benda tu yg de kt papan tnda kuat2...sabo je lah...die x taw yg makteh die ni tgu mase jer nk terbaring.huhu...
aku nk upload gmbr tp cam haram plak tenet ni..slow sgt.xpe,esk aku upload kan gmbr ikan ngn ank sedare aku tu...dah bsr da ank sedare aku...da 9 thn da..lau la arwah mak die ade,mesti best kan? mis my sis a lot...
so seperti yg dah di janjikan,pg ni aklu trs upload gmbr2 tu..









ni lah ikan keli yg besar itu..












ni adalah pokok yg scary yg de kat hspital tu










hah,ni lah batu refleksologi yg tasha ske pijak tu...









ni lah aku wit tasha...

2 juta org nk share opinion ngn sayer..:

Hafidzah Hafidz said...

besarnya ikan keli..bestnye balik rumah kakak ^^

maHAni binTi ShafiE said...

hafidzah: memg sgt bsr ikan keli tu.ade lbh kurg 10 ekor kt dlm kolam tue...memg best dpt blk umah akak...after sorg lg my sis meninggal,akak ni la yg i paling rapat skang..

Post a Comment

sudi2 kan lah tuk komen ea...
lau xde idea, 1 pun jadilah...LOL