dUet poKet ku...

duEt....duEt....

Saturday 19 February 2011

jAlaN2.....hbskan duet...

hye.....ptg td aku p psr mlm ngn kak nor(dak blk) kt jln TAR..sj je p jln2 coz da boring sgt duk umah...
ni 2nd time aku p sane...so da taw jln mesti jem..aku mls nk drive so kami p naek bas...lame gler beb aku xnaek bas..hehe..rase cm jakun jer...
kami p kt kdi tdg MUAZ TEXTILE (bg promosi percuma skit).punye la rmi gler m'sia kt dlm kdi tu..so,aku pun tinjau2 la kt dlm tu tbe2...(suspen skit) aku nmpk shawl yg cntk dan berharga RM 2.00/pcs...trs ngn semangat MALAYSIA BOLEH,aku rembat 5helai len kaler..hehe...p belek2 inner tdg tuk di padankan ngn shawl yg aku da rembat td..dpt la 3hli...proses tuk mbyr tersangt la memenatkan coz die nye line kena beratur cm dr kdi tu p umah aku kt kg baru nye panjang...rmi tol manusia...tp xpe,brg murah n cntk nye sal aku sanggup menghadapi nye...(ceh,skema ayt aku)
pas aku hbskan duet kt kdi si MUaz tu,kami trs p cr bihun sup yg plg sedap kat KL ni...cm da ketagih da..Kak Nor yg mule2 suh aku try coz die ckp cm tuan kdi tue ltk ganja kt dlm sup..dats y ketagih je nk mkn sup tu...hehe..statement agak berbahaya tu dr kak nor..tp serius memg sdp bangat...kaw hbs..k lah,tue jer tuk mlm ni.aku da xtaw nk tls pe lg...mate pon da ngntuk...time  to sleep..be4 aku tdo,nnt aku upload gmbr shawl yg murah tu ea...k daa...

4 juta org nk share opinion ngn sayer..:

are-feeyz said...

wah shopping sakan nampak,bihun sup pergh power ranger tu bile nak belanje ni nyum,nyum,nyum,nyum....

maHAni binTi ShafiE said...

are-feeyz: haha...memg byk shopping tp yg murah2 je la yg mampu..huhu...sila lah dtg kl lau nk mkn bihun sup power rangers tu..memg sdp hingga menjilat jari...

are-feeyz said...

hunny : oo kene dtg baru dapat ea bukan buleh pos laju ke hehehe....jari kaki ke tangan nyum,nyum, mmg awk tu kaki n tangan shopping lelagi kat tmpt yg jual murah hmm mmg x nak kuar kedai la slagi x abis borong pastu simpan je bukan gune pon...

maHAni binTi ShafiE said...

are-feeyz: ala...jgn bocorkan rhsia sy..tp memg best la lau dpt shopping.leh hlgkan tension n tambah kan tension pastu..huhu..nk pos laju leh tp tkt nnt abg posmen tu yg mkn dl sblm awk.hehe..

Post a Comment

sudi2 kan lah tuk komen ea...
lau xde idea, 1 pun jadilah...LOL